Fomos quedando sós, o mar o barco e máis nós (Manuel Antonio)
Nunca Máis

com imagens
com áudio
com vídeo
Rede Indymedia

www.indymedia.org

Projects
print
radio
satellite tv
video

Africa
ambazonia
canarias
estrecho / madiaq
nigeria
south africa

Canada
hamilton
maritimes
montreal
ontario
ottawa
quebec
thunder bay
vancouver
victoria
windsor
winnipeg

East Asia
burma
japan
manila
qc

Europe
alacant
andorra
antwerpen
athens
austria
barcelona
belgium
belgrade
bristol
bulgaria
croatia
cyprus
estrecho / madiaq
euskal herria
galiza
germany
grenoble
hungary
ireland
istanbul
italy
la plana
liege
lille
madrid
marseille
nantes
netherlands
nice
norway
oost-vlaanderen
paris
poland
portugal
romania
russia
scotland
sverige
switzerland
thessaloniki
toulouse
united kingdom
west vlaanderen

Latin America
argentina
bolivia
brasil
chiapas
chile
colombia
ecuador
mexico
peru
puerto rico
qollasuyu
rosario
santiago
sonora
tijuana
uruguay
valparaiso

Oceania
adelaide
aotearoa
brisbane
burma
darwin
jakarta
manila
melbourne
oceania
perth
qc
sydney

South Asia
india
mumbai

United States
arizona
arkansas
atlanta
austin
baltimore
big muddy
binghamton
boston
buffalo
charlottesville
chicago
cleveland
colorado
danbury, ct
dc
hawaii
houston
hudson mohawk
idaho
ithaca
kansas city
la
madison
maine
miami
michigan
milwaukee
minneapolis/st. paul
new hampshire
new jersey
new mexico
new orleans
north carolina
north texas
nyc
oklahoma
philadelphia
pittsburgh
portland
richmond
rochester
rogue valley
saint louis
san diego
san francisco
san francisco bay area
santa barbara
santa cruz, ca
seattle
tallahassee-red hills
tampa bay
tennessee
united states
urbana-champaign
utah
vermont
western mass
worcester

West Asia
beirut
israel
palestine

Topics
biotech

Process
discussion
fbi/legal updates
indymedia faq
mailing lists
process & imc docs
tech
volunteer
Convocatoria de Juntanza Virtual do CMI-Galiza
colectivo editorial cmi-GZ , 19.01.2005 00:23, (Id: 1501)
Juntanza Virtual do CMI-galiza
Domingo 23 ás 17:00

servidor: irc.indymedia.org

canle: #galiza

Tentaremos tratar os seguintes temas:

- revissom sistema decisional,
- teoriá da rede indymedia (cumha leitura persoal antes)
- vissons personais do funcionamento actual
- estudo sobre o "consenso" e como decidir no nodo galego

- Criterios do nodo
- relaçom con outros colectivos/movimentos sociais
- Editoriais
- marcar destaques
- borrar comentarios

- Organizaçom do nodo
- asembleias - encontros
- Editoriais
- Organizacion técnica (qué, quén, como...)
- Destaques
- ...


asdf, 19.01.2005 - 09:49 (Id: 913)

É unha convocatoria aberta a todo o mundo ou é unha reunión só para o colectivo de voluntarios??





CMI-gz, 19.01.2005 - 14:02 (Id: 915)

É umha convocatoria pensada para o colectivo de voluntarios, para arranxar a problematica actual; o cal non impide que as persoas que estedes interesadas en ver o percal poidades entrar a "escoitar" e "comentar", do mesmo xeito que podedes ver a lista aberta.

De todolos xeitos, se todo vai ben, faremos outras convocatorias expresas para que xente nova entre a participar do proxecto.




yomiconmigo, 19.01.2005 - 21:17 (Id: 920)

Y al troll del comochoconto también va poder estar? Después de haberos estado jodiendo durante meses? Y la Guardia Civil no les vais a mandar invitación? Mirar que crítica tan constructiva que os ha hecho:  http://galiza.indymedia.org/gz/2005/01/1487.shtml vamos una muestra de buena voluntad en toda regla, o sea, te jodo pero es por tu bien. Muy bien, muy bien, así se arreglan los problemas directos al suicidio anunciado





Lars, 20.01.2005 - 11:10 (Id: 924)

exemplo de anaco de conversa
exemplo de anaco de conversa
exemplo de configuración para chatear polo navegador
exemplo de configuración para chatear polo navegador

A ver se nos tranquilizamos un pouquiño. Como xa dixo o compañeiro pode aparecer quen queira. O que se fale vai ser grabado e despois publicado para que a xente que non poida ir poida saber qué se falou. Un exemplo dunha conversa do irc de hai algún tempo:

 http://docs.indymedia.org/view/Local/LogAqui

Eso de que apareza alguén para boicotear o encontro nin é novo ni é exclusivo dos encontros no irc, pode pasar en calquera circunstancia, éche o que hai. Si se fai así é por que fai falta xente para un mogollón de cousas, propoñer e traducir editoriais, subir destaques, levar a cousa técnica, a gráfica, moderar as listas... ou poñer en marcha proxectos novos tampouco estaría mal tipo publicación en papel, meterse no de portugaliza se hai ganas, etc, etc, etc.

Para quen non teña nin idea de qué vai eso do IRC, aquí van un par de fotos de exemplo. A primeira é un cacho de conversa no IRC. Como veredes trátase de dialogar por escrito a través do ordenador, e por tanto fai falta un programa que saiba mostrarnos o que escreben os outros, e que lles mostre aos demais o que nós escrebimos. Tedes máis info sobre como instalar os programas máis populares nesta páxina:

 http://docs.indymedia.org/view/Local/ContactaCMIgz#Charla_com_n_s

Ou sexa que é unha conversa en modo texto. Esa primeira foto correspóndese ao programa que emprego eu que é en modo texto (o irsii) pero hai outros programas que teñen ventaniñas, coloríns e demais, e hainos para outros sistemas operativos que non sexan GNU/ Linux.

O mellor é instalarse un deses programiñas (clientes de IRC é como se chaman) pero se non queres/podes facelo tamén hai posibilidade de entrar directamente a través do navegador cun novo sistema que acabo de descubrir extremadamente sinxelo de empregar. Está en varios idiomas, aquí vos pego o enlace en portugués:

 http://chat.indymedia.org/?lang=pt

Só hai que escoller un nickname (alcume, que será o nome co que te identificarán na conversa) e unha canle que neste caso é a canle #galiza. En caso de que non empregues Firefox (aínda non??) entón deberás escoller no desplegabel "browser" o navegador que empregas. Despois todo é pulsar no botón "Chat" e ao cabo duns segundos entrarás na canle #galiza sen máis dificuldades. A segunda foto é un exemplo para alguén de nick "calquera", que empregue o navegador Firefo xusto antes de pulsar o botón.

Despois de pulsar o botón poderás ler a conversa, e se queres intervir, atoparás abaixo de todo unha liña na que poderás escreber e darlle a enter para que apareza.





comochoconto, 21.01.2005 - 11:51 (Id: 939)

Sinto-me violentado por quem nom me conhece mais que polo que o sw conta de mim. É evidente que muitas das minhas intervençons vam encaminhadas a criticar certas actitudes autoritárias do sw neste CMI Galiza. Na minha intençom nunca estivo acabar com o CMI Galiza, senom acabar com essas actitudes autoritárias que estám minando a vontade de case todas as pessoas que se passarom nalguma vez pela equipa de voluntárias.

Erras nenhum ao considerar que eu critico a rede indymedia, pois se por algo sego pelejando é por desalojar deste CMI as actitudes autoritárias de quem está a conseguir que ninguém dure muito na equipa de voluntárias. Por suposto que coincido com que esta rede é dos melhores inventos para a defussom de idéias e notícias, de feito isso foi o que me ilusionou quando o sw propujo-me incorporar-me a este projecto lá por finais do 2003, quando este CMI estava a passar uma crise moi forte e o sw queixava-se de que toda a gente culpabilizavao a el de todo e estava disposto a fechar o projecto.

Entrei com ilussom e forzas e adiquei muitas horas a dar-lhe o empurrom que se precisava (quem queira pode ver a minha participaçom nas listas assinando como “camaleon”), até que chegou a primeira grande crise do novo CMI Galiza com um enfrontamento entre o sw e mais eu (quem queira pode ver o relatório dos feitos analizados por uma terceira pessoa do colectivo neste correio da lista ”CIG, Umha hipotese... e umha petiçao ao camaleon a reconsidera-lo”:  http://archives.lists.indymedia.org/imc-galiza/2004-February/000457.html) que rematou com um acordo a duas bandas (“tenho unha proposta para finiquitar este kristo”:  http://archives.lists.indymedia.org/imc-galiza/2004-February/000481.html ).
A segunda grande crise véu motivada por uma outra actuaçom do sw contra outro companheiro que estava a dar-lhe muita vida a este CMI (papaghaio) que rematou com a sua marcha e mais a minha deste CMI (podedes consultar os feitos na lista do mês de Março de 2004 nos correios titulados Despedida e Feche:  http://archives.lists.indymedia.org/imc-galiza/2004-March/date.html e do mês de abril:  http://archives.lists.indymedia.org/imc-galiza/2004-April/date.html ).
Já estando eu fora, houvo quem da equipa de voluntárias chegou a solicitar a expulsom do sw pelas suas actitudes autoritárias (ver nos arquivos de Junho :Proponho expulssão_do_Strafwetboek_do_Imc-Galiza_vs._Portugaliza ). Nessa altura eu mandava um correio a lista como mediador para invitar ao CMI Galiza a participar numas jornadas em Ferrol por considerar que era uma moi boa oportunidade para o CMI Galiza de dar-se a conhecer e captar voluntárias (ver  http://archives.lists.indymedia.org/imc-galiza/2004-June/001111.html ) algo moi típico dos trolls) pois seguia a participar moi activamente no CMI Galiza pero já fora da equipa de voluntárias.

Em Agosto, depois de meditar nas minhas feiras, solicito a minha reincorporaçom (ver Mensagem via formulário enviado por Eduardo em  http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-galiza/2004-August/date.html ).

Em setembro sego agardando a que se aclarem a equipa de voluntárias e solicito participar numa reuniom, mas depois de ver que a minha presencia podia ser conflictiva renuncio a elo, noutra actitude moi típica dos trolls (ver nos arquivos de setembro  http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-galiza/2004-September/date.html os correio titulados “Moi Importante” ).

Em outubro , em plena crise da “confiscaçom do CMI pólo FBI” ( da que ainda hoje segue sem dar-se uma versom do que realmente se passou e seguem desaparecidas as notícias deste CMI Galiza de antes deste feito) envio um outro correio manifestando a minha incomodidade pólo que eu entendo como um boicot à minha reincorporaçom (ver  http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-galiza/2004-October/1015-94.html ) e a finais de mês trás um debate intenso interno, envio o meu formulário de petiçom de entrada (  http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-galiza/2004-October/1104-32.html ), mas como nom recebo resposta volto a envia-lo a primeiros de novembro ( http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-galiza/2004-November/1104-h1.html ) e novemente depois ( ver na lista de novembro os correios com a lenda “formulário enviado por Comochoconto”), o que da pê a um debate interno, onde todas as pessoas da equipa de voluntárias (exceito o sw) manifestam-se a favor de que eu entre já (entre tanto o sw num correio “água fresca” pide dar entrada a outra pessoa e o resto considera que eu também tenho que entrar) , mas dado que isso está a criar perjuizos dentro da equipa envio um correio renunciando a entrar (“Até logo” ver em  http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-galiza/2004-November/1115-94.html ) numa outra actitude moi típica dum troll.

A crise interna é dura e motiva a marcha duma outra pessoa do colectivo (ver arquivo de dezembro  http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-galiza/2004-December/date.html nos correios titulados “A despedida”) onde textualmente di: abandoar un proxecto no que estás implicado emocionalmente, é delicada (e venme á cabeza o Comochoconto: hai tempo que queria darte o meu apoio pola decisión que tomaches, supoño que lerás estas liñas), é difícil de explicar os porqués, como te sintes, etc.

E já chegamos a Janeiro com marcha doutro componente (ver  http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-galiza/2005-January/0118-f0.html ) onde manifesta textualmente: “vou propoñer na asamblea da casaencantada a retirada do apoio a este proxecto por que vai en contra de todo o que a casa encantada persigue... horizontalidade, cooperación, liberdade de pensamento, transparenia, confianza, etc.

Entre tanto uma pessoa do CMI Portugal (moi apreçada pólo sw) por razons de trabalho vem a viver a Galiza e solicita o seu ingreso no CMI Galiza, para renunciar a posteriori e enviar este correio à lista do CMI Portugal titulado “O mundo impenetrável do CMI Galiza” (ver íntegro em  http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-portugal/2004-December/1209-hv.html ) que rematava dezindo: “vemos claramente que o CMI Galiza não funciona. Esta novidade servirá então para mascarar um mau funcionamento do núcleo?~Quererão ser um CMI aparentemente...? Para quê? Mas com que objectivo? O que é que se passa aqui? É muito estranho..!!! Eu tive a ver todos os mails da altura em que participei na lista do CMI GAliza e estou quase certa que desapareceram alguns dos mails que enviei para lista., um pelo menos onde o Luis Margarinhos pedia que o Camaleon fosse inscrito, outras onde me foi enviado o formulário para preencher e coisas assim”.

Se todo isto convirte-me num troll que quere acabar com o CMI Galiza, pois sim serei um troll. Mas o que me move é pelejar por um CMI Galiza com uma esctructura interna horizontal e onde actitudes coma as do sw nom tenham cabida.






nenhum, 21.01.2005 - 14:11 (Id: 944)

Comochoconto:

Pedim que nos mostraras só um ejemplo de projeto equiparavel ao Galiza. Disses que afirmaches escolher. Convocatórias abertas. Listas abertas. Consenso. Mas na túa resposta: calas. Nom existem tales projetos. E por tanto, mintes.

O Galiza: a naçom de Breogam demostra existir no mundo. Em tres linguas. À mesma altura que os povos da Catalunya ou Euskal Herria. Mas à altura tambem dos povos da Itália, da França, da Alemanha ou dos Estados Unidos. Em igualdade de condiçoms. Sucesso político e histórico. Nom se correspondem as túas críticas com os resultados positivos do Galiza. Que ficam á vista.

Sobram tantas palavras, Comochoconto. Outravolta atacas à mesma pessoa. Oculto nas túas críticas. Camuflado de boas intençoms: um conflito pessoal. Empregas o Galiza para o teu desquite pessoal. Promoves a discórdia. Sementas dúbidas onde só hai certeças á vista. Impides o seu funcionamento. E por tanto: actúas coma um "troll" destructivo com tuda certeça. Segundo essa acepçom. Nova para mim.

A túa voz imponher-se pretende entre as demais. Á força. Por isso desemtona. Camuflas as túas críticas de boas intençoms. Mas outravolta som ataques a essa mesma pessoa. Omites sempre a súa própria autocrítica pública. Preciso é pois lembrar:

 http://lists.indymedia.org/pipermail/imc-galiza/2004-November/1116-d0.html

Som horas já de fazeres autocrítica ti, Comochoconto. Das túas mentiras. Dos teus ataques ao fundador do CMI Galiza, se estou no certo.

Sucesso histórico, político, repito. De futuro. Que debe continuar.





comochoconto, 21.01.2005 - 14:53 (Id: 947)

O amigo de sw (se nom é el ele mesmo dado o seu gosto por mudar de nick) insiste em pedir:
"Pedim que nos mostraras só um ejemplo de projeto equiparavel ao Galiza. Disses que afirmaches escolher".

Nom crio que existam comparaçons possíveis. Por suposto que decidim escolher por outros projectos (hai-nos e participo moi contente deles, nalguns dende muito antes de que existira a rede indymedia) e nunca, até que decidim entrar neste CMI (a petiçom do sw) tivera que enfrortar-me a um autoritário verticalista imponhendo o seu fazer (o mesminho motivo polo que já marcharom deste projecto tanta gente).

O CMI Galiza está mais morto que vivo, case nom há notícias da Galiza, há comentários insultantes por todas partes, repetidos, e a pouco que botes uma olhada a lista aberta ves que o conflicto interno é para botar atrás a qualquer pessoa que quigera entrar. Hoje por hoje só 3 pessoas intervenhem de quando em quando nos debates. Invito a todo o mundo a que entre o domingo no IRC para ver quanta participaçom há (eu nom vou a estar, tranquis).







nenhum, 21.01.2005 - 18:05 (Id: 952)

Comochoconto:

Continúas sem dar ejemplo nenhum. Publicaçom livre. Listas abertas. Convocatorias abertas. E por tanto: mintes.

Continúas atacando a issa pessoa. A falta de argumentos afirmas que se o defendo é que som amigo del. Acúsasme de ser çonço. De nom ter critério. Ou mesmo que nom existo. Nada mais infantil. Del conheço só o seu trabalho no Galiza. De tí sei moito mais. Conhecémonos pessoalmente. Fomos companheiras na luta. Isso pensaba eu.

Ficas completamente desacreditado para mim. Dende este mesmo momento.

Indymídia da Galiza: nenhum paso atrás.





Lars, 25.01.2005 - 22:56 (Id: 954)

Tal como estaba previsto, despois de ter lugar o encontro publicamos o falado tanto na lista coma no twiki:

 http://docs.indymedia.org/view/Local/EncontrosCMI20050123

O próximo será un encontro físico en Vigo, no CSA "A Cova dos Ratos" (Rúa Romil 3 baixo, 986 493381) Será un encontro aberto para quen queira participar. Aquí está a convocatória:

 http://galiza.indymedia.org/gz/2005/01/1565.shtml

Cópia do falado no pasado encontro virtual:

17:42 -!- javi [~] has quit [Read error: Connection reset by peer]
17:42 -!- convidado [cgiirc@] has joined #galiza
17:42 -!- javi [~] has joined #galiza
17:42 tieve un pequeno problema coa rede
17:42 e cain!
17:42 xa vin
17:42 pero xa estou de novo!
17:43 sempre me pasan tranganadeas destas!
17:43 -!- mundi [irc em localhost] has quit [Quit: CGI:IRC (EOF)]
17:43 estou tratando de axudar a mundo a entrar no galiza
17:43 vaia, agora o que caeu foi él
17:44 pois a ver: somos pouca peña, pero somos os que somos digo eu
17:44 si,
17:44 -!- mundi [cgiirc@] has joined #galiza
17:44 por min escomenzamos cando mundo entre
17:44 mundi!!!
17:44 ol? mundo!
17:44 olá mundo nos ves?
17:44 olà
17:44 benvidoooooo!!!! :)
17:44 :)
17:45 :)
17:45 somos...
17:45 4!
17:45 non vos vexo
17:45 4?
17:45 temos un convidado
17:45 non?
17:45 ah pois sí
17:45 xenial
17:45 olá convidado
17:46 hola
17:46 perdoa, estas anotado a lista?
17:46 non
17:47 pois animate!
17:47 :)
17:47 podo escoitar só?
17:47 e opinar
17:47 prefiro que non aínda
17:48 o problema vai ser que non imos ter moitas opinions
17:48 pois bom...
17:48 escomenzamos?
17:48 eu diría que sí.
17:48 vou poñer o de grabar a conversa
17:49 ou?
17:49 somos os que estamos, mais o crista, que xustifica...
17:49 imos enton
17:49 puf!
17:49 e o pedra tamén se escusou, tiña unha viaxe.
17:49 lastima...
17:50 a min gustariame entrar xa no suponsto meolho do tema
17:50 o impenetrabel mundo do IMC-gz
17:51 e para romper o xeo
17:51 dar un pouco a minha opini?n
17:51 persoalemnte non me parece tan imprenetabel
17:51 o problema ? que recaen moitas tarefas sobre certa persoa
17:52 que fai moito trabalho
17:52 e as veces confundese
17:52 por l?xica a mais cousas facgas, mais posibilidades de cometer erros
17:52 ten de facto o monopolio t?cnico do imc
17:52 pero comentou nun posts
17:53 xa fai certo tempo
17:53 a sua bontade de abrir toda a xesti?n t?cnica
17:53 a quen queira
17:53 o problema ? que non somos moita xente
17:53 e que a lista
17:54 que ? onde se terian que xestinar o nodo
17:54 case non se move
17:54 ...
17:54 gustariame ver a percepcion do tema de mundo
17:55 enviei un mail a bbamban cando marchou
17:55 pedindo que comentara claramente a sua vision do tema
17:55 eu non tenho moito mais que decir
17:55 mundi falas tí?
17:55 creo que somos, en potencia
17:56 tenho problemas, apagaseme o computador, pero concordo con javi
17:56 un nodo que "pode" cumplir perfectamente os criterios da indymedia
17:56 jo!
17:56 teriasme que por a parir!
17:56 hehe
17:57 falo eu agora?
17:57 e unha broma
17:57 por min si
17:57 vale. cando acabe poño un e así será máis claro
17:57 pois
17:57 eu concordo 100% con javi
17:57 a cousa é así
17:58 o rollo é que eu levo demasiadas movidas do imc
17:58 e eso non mola
17:58 o crista parece que se animou a meterse na cousa técnica
17:58 de feito a última movida amañouna él
17:59 aparte de que non sexa bó que eu leve tantas movidas
17:59 é que non vou poder facelo
17:59 por que en breve me quedarei sen conexión
17:59 ademais deso
18:00 penso que hai un problema de "compostelanitis"
18:00 loitas de poder minifundistas e todo eso
18:00 que manteñen ao imc nun mal rollo permanente
18:00 e nunha especie de parálise
18:00 eso en canto a análise
18:00 en canto ás solucións
18:00 penso que a única maneira é
18:01 (un mal roio persoal basicamnete)
18:01 (concordo)
18:01 en canto ás solucións
18:01 penso que a única maneira é
18:01 encontros abertos máis frecuentes
18:01 físicos sobre todo
18:01 por que os do irc son complicados para moita xente
18:01 e se pode ser en sitios tipo coruña, vigo, ferrol...
18:01
18:02 algo que aportar mundo?
18:02 o convidado?
18:03 tedes que facer xuntanzas e explicar cómo funciona.
18:03 concordo en que sin encontros abertos non e doado ampliar a lista
18:04 si
18:04 tedes toda a raz?n do mundo
18:04 e o de compostela tamen e certo
18:04 en canto o mal roio e mas dificil de manhar
18:05 si, e non
18:05 a realidade ? que eu non tenho que ser amigo de sw,
18:05 ou de crista
18:05 ou de mundo
18:05 podenme incluso caer mal
18:06 non pasa nada!
18:06 pero podo facer cousas con elhes
18:06 e nun proxecto tan aberto como o imc
18:06 NUNCA, teriamos que concondar plenamente en todo
18:07 ...
18:07 pero si avan?ar
18:07 o importante agora
18:07 para min
18:07 ?:
18:08 dar a posibilidade de que entre mais xente que trablhe o tema t?cnico
18:08 poder reparti-lo trabalho
18:08 sip
18:08 por min sen problema
18:08 pero para isto necesitamos + xente
18:08 eu tenho un tempo limitado
18:08 e para ter + xente necesitamos encontros abertos
18:09 sip
18:09 "diluir o imc na multitude"
18:09 estamoslle dando voltas o mesmo e todos sabemos a solucion
18:09 non na multitude
18:10 senon ampliar a reparto de tarefas e para iso necesitamos mais `xente
18:10 si
18:10 dacordo
18:10 (era unha expresion que penso que usou pedro)
18:10 ben
18:11 Proposta: facer un primeiro encontro aberto
18:11 mundi: o da multitude o dis polo de Toni Negri non?
18:11 convidado, ti apuntaraste a todo
18:11 asi e
18:12 eu queroque inydimedia siga
18:12 pois apuntate a lista
18:12 ? de balde!
18:13 non todo e escotar, tamen a qe trabalhar, digo eu
18:13 tamen, claro
18:13 pero o mais intelixente e primeiro escoitar
18:13 e berdade. pero inda non sei como funciona
18:13 e logo actuar
18:14 por min facemos un encontro a seman que ven...
18:14 en vigo
18:14 :)
18:14 por min dacordo cos encontros abertos e non vexo otra solucion
18:14 eu tampouco lle vexo outra solucion
18:14 e penso que vigo é un bó sitio para empezar
18:15 tamén penso que non debemos facernos espectativas de encher a lista só co encontro de vigo
18:15 e seguir por todo o pais e intentar espallar-se
18:15 si
18:15 tomar a rua
18:15 debo insistir en que en Ferrol hai moi boas vibracions
18:16 e penso que despois de Vigo, Ferrol debería ser o seguinte
18:16 e movernos por todo o país sí
18:16 bon
18:16 como pon o pe de rise.up...
18:16 Get off the internet, I'll see you in the streets.
18:16 exacto.
18:16 imos-la
18:17 a xente o imc-estrecho fixeron un panfleto esplicando o proxecto
18:17 eu irei a vigo
18:17 e o moveron por moitos sitios
18:17 por min "cerramos" o de vigo agora
18:17 venha
18:18 por min tamén
18:18 para anunciar no imc con tempo
18:18 que tal o domingo ?s 6?
18:18 por min ben se ves que é tempo suficiente para convocalo, facer carteis e organizar coa cova
18:18 iso ? moi doado
18:19 e logo...
18:19 hehe.. podes usar o "cartel" que fixen eu :D
18:19 (é broma)
18:19 tenho que confesar...
18:19 que xa pedin o espazo
18:19 xenial!
18:20 de feito en principio este encontro ia ser alí non?
18:20 si
18:20 a proposta inicial era isa
18:20 logo motou a un encontro virtual
18:20 eu ahí me perdín debo recoñecelo
18:21 pero algo é algo
18:21 pois xenial en vigo encontro aberto
18:21 próximo domingo ás 18:00 na cova non?
18:21 vale
18:21 eu comprometome a facer alghun cartaz e fliyers
18:22 eu comprométome a acudir
18:22 e axudar no que faga falta
18:22 podo levar o portátil con vídeos de indymedia
18:22 por se cadra de facer unha proxección
18:22 eu, nun principio seria mais pragm?tico
18:22 ou se hai conexión, tamén podemos mostrar como funciona "por dentro"
18:23 si, priorizaba iso
18:23 vale
18:23 un pouco por fora
18:23 un pouco "por dentro"
18:23 para animar a participar, dentro e fora
18:23 vale
18:23 iso e importante, darlhe a xente ganas de conhecelo
18:24 molaba tamen comunicarse cos colectivos
18:25 de todos xeitos debo insistir: non nos fagamos demasiadas espectativas para un só encontro. precisaremos máis encontros penso eu.
18:25 si,
18:25 comunicarse cos colectivos: concordo 100%
18:25 para min con estar a xente que estamos agora
18:25 algun despistao +
18:25 xa chega
18:26 pero e importante dar a conhecer o poxecto
18:26 e practicar ao vivo co mir
18:26 -!- mundi [cgiirc@] has quit [Quit: CGI:IRC (EOF)]
18:26 caeu mundo!
18:26 agardamos, non?
18:27 sí claro
18:27 bou beber auga
18:27 supoño que se quixera marchar se despediría e dixo que tiña problemas co ordenador
18:27 toma patada!
18:27 -!- mundi [cgiirc@] has joined #galiza
18:27 ahí está
18:27 caeches mundo?
18:27 outra vez
18:28 bom
18:28 pois, o dos encontros fica claro
18:28 non?
18:29 por min si
18:29 si
18:29 saltamos a outro tema?
18:29 e o dos malos rollos que facemos con eso?
18:29 por que hai xente que parece manter a tese de que até que eu non marche, vai haber malos rollos
18:30 ou esa é a impresión miña
18:30 se a xesti?n tecnica abrese
18:30 eiqui estamos pa sumar non pra rstar
18:30 as criticas terian que desaparecer
18:30 cando menos parte
18:31 pois comprometome a confundir mais dunha vez...
18:31 o importante e o proyecto
18:31 som human!
18:31 eu non teño problema en abrir a xestión técnica, eso xa o deixei escrito e penso que din mostras claras
18:32 igual non o estou facendo ben
18:32 o que non penso facer ? aburrirme lendo mails e mails
18:32 nese caso teredes que decirme cómo facelo
18:32 o problema e que non ? facil entrar na cousa t?cnica
18:32 eu poderia implicarme +
18:32 e un trabalho que compromete moito tempo
18:33 pero prefiro ir facendo as cousas pouco a pouco
18:33 se ficamaros crista, sw mais eu nun principio como t?cnicos
18:33 o monopolio abririase...
18:33 que non desapareceria
18:34 pois sempre certa xente o tera
18:34 non ? malo ou bon
18:34 ? unh realidade
18:34 eu prefiro que os técnicos sexades outros, e que cando me precisedes, que avisedes
18:35 hai cousas como a moderación das listas que non precisa coñecementos técnicos
18:35 ti tamen tes que ser livre de non asumir todo o peso
18:35 a moderaci?n das listas ? moi facil
18:35 -!- mundi [cgiirc@] has quit [Quit: CGI:IRC (EOF)]
18:35 outra vez!
18:35 vaia
18:35 cómo será que se lle apaga o ordenador?
18:36 igual está nun ciber e vai por moedas ou algo
18:36 qui lo sa!
18:36 so podemos preguntar
18:37 bueno eu teño que marchar
18:37 que te pareceu estes intres?
18:37 pero facede xuntanzas
18:37 pareceume ben
18:37 a seman que ven en vigo ?s 18:00
18:38 se podes ir chachis
18:38 se non... outra vez
18:38 vós non tedes mal rollo
18:38 non
18:38 faltan voces
18:38 pero se non estan...
18:38 compostela = mal rollo aviso
18:39 eu non conhezo moito de compos
18:39 pero polo que estou comprobando dun tempecinho pra aca
18:39 si
18:39 non é bó xeneralizar
18:39 e despois a criticar a madrid!
18:39 pero supoño que o feito de estar alí o "poder" político
18:39 e a universidade
18:39 e a igrexa
18:40 inflúe
18:40 e a "intelectualidade"
18:40 si
18:40 nunca ? un factor
18:40 sempre sumatorios
18:40 e moitas variabels...
18:40 desconhecidas
18:41 os estudadntes estan e despois marchan non vos dades conta
18:41 agora marcho
18:41 ok
18:41 -!- convidado [cgiirc em 8] has quit [Quit: CGI:IRC]
18:41 grazas por vir!
18:41 que raro...
18:42 verdade?
18:42 agora ficamos so os dous
18:42 a verdade é que sí
18:42 uhm
18:42 ?
18:42 pasamos a outro tema mentras ven mundo ou?
18:43 home, non sei
18:43 ou esperamos un anaco
18:43 gustariame comentar o t?pico do sistema consensual
18:43 interesante
18:44 tí como o ves eso?
18:44 como sempre
18:45 pero para ver a opinion de mundo
18:45 cando entrei no imc
18:45 os primeiros mails falaban:
18:46 -sobre o consenso e as decisions
18:46 - funcionamneto na lista
18:47 - e almacenar consensos
18:47 e non sei o tempo que levo
18:47 pero sempre reiterase todo
18:48 a democracia na rede ? posibel
18:48 ? moi doada
18:48 pero ten unhas normas m?nimas
18:49 e se non se saben...
18:49 ou peor ainda
18:49 se temos movidas personais
18:49 ....
18:49 iso ? todo
18:49 sí
18:50 o asunto das movidas personais é básico
18:50 logo algo que non podo entender
18:50 ? o feito de que non podemos cometer erros
18:50 iso pareceme algo tan est?pido
18:51 e logo ? algo probabil?stico
18:51 ti non fiseches todo perfecto
18:51 nen moito menos
18:51 pero feseches moitisimas cousas ben
18:52 penso que eso responde a dúas cousas: por unha parte, que non se entende que esto é un curre voluntario. e por outra parte, que se pode empregar para "sitiar" o imc a base de críticas até que se pare de todo
18:52 me temo que eso é o que quere algunha xente que non gosta de ver como son contestados públicamente os seus escritos
18:52 ou sexa
18:52 (penso eu) que hai peña que prefire un imc morto que un imc que non poidan controlar
18:53 igual é unha paranoia miña
18:53 non sei
18:53 pero vai vivir so
18:53 se ten un vencelhamento co mundo real
18:53 por iso facer encontros
18:53 charlas
18:54 ou os indypontos
18:54 todo eso é *fundamental*
18:54 para a xente sen ordenador
18:54 o problema tamen ? que moita xente que re que funcionen as cousas o seu gusto
18:54 sip
18:54 pero "automanticamente"
18:55 e iso, ainda, non se pode
18:55 a base de esixencias
18:55 é unha actitude absolutamente egoísta
18:56 o que flipo e como reacciona certa xente contra a tua persoa
18:56 eres o demo!
18:56 pff.. e eu tamén flipo
18:56 a min gustame separar tamen as cousas
18:56 podemos discutir a morte sobre algo
18:57 ser "enemigos" pol?ticos
18:57 pero non teria qeu trascender no persoal
18:57 e moito menos na paralizacion de proxectos
18:57 por iso estamos, os movimentos sociais
18:58 ou o que caralho sexamos
18:58 no ponto no que estamos
18:58 non ha unha vontade real de cambiar nada
18:58 ou de outro xeito
18:58 ás veces parece que só hai vontade de repartirse as migallas de poder que sobran
18:58 non ha unha vontade de currar pa cambiar a realidade
18:59 xa ves
19:11 para min a transparencia, no momento actual, ? a melhor arma contra o hip?crita sistema
19:11 concordo totalmente
19:11 e a transparencia tamén é un arma contra esta clase de actitudes
19:11 sabes... o secretismo
19:11 ten un toque atractivo
19:11 si...
19:11 revolucionario de salon
19:12 tal kual
19:12 por iso os pseudo-revolucionarios
19:12 gostan diso
19:12 é absurdo loitar contra un sistema de poder xerárquico e todo eso empregando sistemas de comunicación que reproducen os do poder contra o que loitas
19:12 o poder sempre vai ter máis forza
19:12 si
19:13 a única maneira é abrir e facer as cousas transparentes
19:13 contra eso é moi difícil actuar dende o poder
19:13 e a comunicacion tranparente e poder en estado puro
19:13 exacto!
19:13 un poder difuso
19:13 que pode colher quen o queira
19:13 descentralizado
19:13 -!- pedro [kif@] has joined #galiza
19:13 ei!!!
19:14 pedro!! :)
19:14 sintoo
19:14 ol?!
19:14 ola! que ben que viñeras!
19:14 estiven no curro ata hai un rato
19:14 joer en domingo
19:14 jo, poderiamos telo feito + tarde
19:14 e de ghratis
19:14 entereime onte
19:15 para outra vez facémolo + tarde entón
19:15 nada tranqui, o importante é que apareceras vaia
19:15 facendote un resumen...
19:15 estivo mundo e un convidado tamén
19:15 estuvemos nos mais mundo, que ten problemas de conexion
19:15 e un "convidado"
19:16 falamos do estado actual, da pouca xente que estamos,
19:16 da apertura da xestion tecnica
19:16 da importancia de que entre + xente
19:17 e de facer + encontros abertos presenciasi
19:17 e decidimos facer 1 a seman que ven en vigo
19:17 e pouco +
19:18 oes pedro tí como ves a cousa? así en xeral digo
19:18 en xeral...
19:18 fodida.
19:18 hehe
19:19 dende logo é crucial que entre máis xente
19:19 e para elo o dos encontros abertos
19:20 creo que é imprescindibel
19:20 Sobre o estado actual, o reducido da asistencia hoxe
19:20 resulta máis que sintomático
19:22 Descoñezo a orixe do enfrontamento, ainda que a podo imaxinar
19:23 Realmente non sei que facer para superar esta situacion máis aló da incorporación de xente vencellada a movementos e movidas varias.
19:25 eu concordo contigo
19:25 aínda que sobre a asistencia, eu esperaba que fora peor
19:25 somos nove na lista, menos lehia que debe estar offline de todo
19:25 eu en mundo confiaba
19:26 crista e presos excusaron asistencia, así que quedamos seis
19:26 e acudimos catro... tampouco está tan mal
19:26 e dada a "tormenta" que se desatou nos días previos, non esperaba que viñera ninguén de fora
19:27 por que esos malos rollos botan patrás a calquera digo eu
19:28 de feito os outros dous encontros que houbo no irc foron un fracaso absoluto
19:28 cando te achegas e ves que todo, absolutamente todo, acaba acadando un rollo de enfrentamento persoal, flípalas
19:28 xa. penso que con eso estamos flipando todos
19:29 eu digo que eso é compostelanitis
19:29 compostela é un minimundo moi particular
19:30 outro "minifundio"
19:30 que somos o nodo de gz ¿non? Pois minifundistas.
19:31 pois últimamente parecemos o nodo de compostela
19:32 eu digo que en compostela hai dinámicas de loita de poder polos minifundios
19:32 e cando é preciso convertir esas loitas en enfrontamentos personais, non se cortan un pelo
19:32 e despois xa non hai maneira de amañar nada
19:33 a eso lle chamo eu compostelanitis
19:33 concordo
19:33 algunha peña debe cheirar poder no imcgz
19:33 e supoño que por eso será que andamos nestas
19:34 compostelanitis no imcgz
19:34 supoño que mentres non entre xente nova, sobre todo de fora tipo vigo, ferrol coruña e demais
19:34 seguiremos na mesma
19:34 pero é só unha impresión miña
19:36 para ubicarme. que ainda estou facendoo o meu esquema disto. ¿podedesme resumir moito a distribucion xeográfica da peña?
19:36 que opinas pedro sobre a xuntanza aberta presencial de vigo, para o domingo que ven?
19:36 eu-> ourense
19:36 pedoa pedro
19:36 javi-> vigo
19:36 Ja-> vijo
19:36 :)
19:36 crista, presos -> compostela
19:36 eu-> REdondela
19:36 mundo-> suiça
19:37 luis-> porto/compostela creo
19:37 pichel-> compostela
19:37 lehia-> compostela
19:37 concorda, concorda...
19:37 non sei si me esquezo de alguén
19:37 é o mesmo era só por confirmar suposicions
19:38 o do encontro en vigo paréceme fantástico
19:38 bbambam e comochoconto que xa non están tamén compostela
19:38 segue concordando.
19:39 sobre o encontro repito o que dixen antes: non nos fagamos espectativas de encher a lista só co encontro de vigo.
19:39 penso que temos que pensar tamén en irnos a ferrol, coruña e tal
19:39 na costa da morte creo que tamén hai movida e seguro que en moitos sitios
19:39 pero en calquera caso vigo é perfecto creo eu
19:39 (teléfono volto agora)
19:41 ei seguide falando por min non esperedes
19:41 pedro, poderas vir o domingo?
19:42 si. fixo
19:42 enton as 18:00 na cova
19:42 sabes chegar?
19:42 o de currar este domingo era cousa dunha auditpria que temos esta semana no curro
19:43 si
19:43 creo...
19:43 pasando paseo de Alfonso a esquerda...
19:43 ¿non?
19:43 si
19:45 Vaise a avisar a alguen en especial ou vai ser convocado como destaque ou algo así?
19:46 como destaque
19:46 farei alghun cartaz
19:46 e flyers
19:46 que che parece?
19:47 vale
19:47 redondela esta a moi pouca distanza de vigo
19:47 se podes
19:47 se tal manda o cartaz e os flyers nun pdf
19:47 :)
19:47 e poño algun por aquí
19:47 si!
19:48 e se conheces xente directamente interesada convia de palabra
19:48 si, si
19:49 volvin
19:49 lee por enriba...
19:49 concordo, paréceme perfecto, e oides, o de contactar con colectivos e todo eso?
19:50 eu tentaria
19:50 por mail
19:50 poderiamos enviar algun correo as listas de grupos, movementos e rolhos varios que anden activos por Vigo
19:50 non hai moitas cousas...
19:50 triste realidade
19:50 por por un exemplo. O ano pasado Habia un grupo de CSE por vigo non??
19:50 eu creo que teríamos que tentalo
19:50 si
19:51 podemos facer unha cousa
19:51 e tentalo os tres
19:51 se nos pisamos non pasa nada
19:51 ás veces o simple feito de que chegue unha mensaxe contando coa peña anima mogollón
19:51 por min vale
19:51 pero é que eu de vigo non controlo nada
19:51 por min dacordo
19:52 a min molaríame que viñeran os de unión libertaria, pero son de ferrol
19:52 podemos ver de repetir nun mes por ferrol
19:52 de vigo a ferrol se non vas en buga podes morrer antes de chegar.
19:52 a verdade é que sí
19:53 non o sabia
19:53 non ha tren?
19:53 ata Coruña
19:53 igual hai pero seguro que é un tute
19:54 G?eno, tampouco pasaria nada se non podo ir
19:54 eu mirarei por ourense a ver qué atopo, por que a xente de ourense está moi comunicada con vigo
19:54 vamos, que hai tradición
19:54 oks
19:54 ou se tal mandame os pdf imprimo e fago unha cartelada
19:55 si
19:55 a ver se remato o cartaz e envio hoxe ou ma?an
19:55 vale
19:56 sobre os colectivos...
19:56 pensando un pouco
19:56 atopo:
19:56 CSE, AMI, Legais, Raras somos Todas, attac, xuventude comunista, Donicella, Radio Piratona, Adiante, Grupo de Axitacion social
19:56 Erva
19:56 redios! e dis "triste realidade"?? :)
19:57 +/-
19:58 non estamos en tempos de bonanza
19:58 para os movimentos sociais
19:58 pareceme ben convidalos, pero tedes que recoñecer que hai algo que fai que Xuventides Comunistas non acabe de concordar co resto da lista
19:58 nin idea
19:59 di
19:59 non, nada en concreto, subxetividades
19:59 :)
19:59 som rapazes
19:59 cecais asi "ven" outras realidades
20:00 xa digo que paréceme ben convidalos
20:00 outra cousa e que venhan!
20:00 XDD
20:00 hehe
20:00 eu a verdade é que non sei
20:01 apoio o que vós decidades
20:01 pero me quedo co detalle por se acaso :)
20:01 anecdoticamente fixeron unha festa este mes na cova
20:02 estou pensando en + colectivos
20:02 ha tamen alguns de barrio
20:02 e de caracter cristian
20:02 Asociacions vecinhas...
20:03 por enviar mails que non sexa!
20:03 quizais a cousa pase por pillar algunha convocatoria colectiva desas as que apúntase todo dios e ver
20:03 si,
20:04 abrin un documento de texto estou metondo para non esquecerme
20:04 si canta máis xente se contacte mellor que se corra a voz
20:05 xa lebamos enredor de 3 horitas...
20:05 queredes tratar algunha cousa +?
20:05 como vexades
20:05 pedro, animaste a probar a por o destaque da convocatoria?
20:05 eu penso en vós e dádesme mágoa
20:06 e logo?
20:06 por min vale
20:06 se tal agardo a ter o cartaz
20:06 melhor non
20:06 pois vale
20:06 podese por como comentario
20:06 asi movemos con tempo o tema
20:07 os comentarios aínda non funcionan creo
20:07 certo!
20:07 algun texto consensuado??
20:07 non sei...
20:07 certo, certo
20:07 se tal eu diría de fechar aqui a reunión, envíovos o rexistro ao voso correo
20:07 e se non tedes problema publicamolo na lista e no wiki
20:07 ok
20:07 ok
20:08 compre agardar tamén polo que poidan aportar os que non puideran vir
20:08 vale pois vou
20:08 eu voume distrar co sodipodi!




comochoconto, 26.01.2005 - 14:36 (Id: 961)

Dis que nos conhecemos pessoalmente e que fumos (falas em passado) companheiros na luta e com a mesma dis que fico completamente desacreditado para ti por nom dar um outro ejemplo de colectivo que tenha listas abertas e....

Nom acabas de entender que eu nom estou julgando ao medio (já digera e repito que para mim é uma moi boa ferramenta e de feito levo adicadas muitas horas, esforços e frustraçons por mante-la viva e activa). Que as minhas críticas vam dirigidas a quem fai e desafai ao seu antolho ainda que cara fora aparenta ser uma alma cándida.

Eu estou a lutar para que este CMI seja o que deveria ser, e cicais meta profundamente a pata por fazer públicas as minhas críticas a esta pessoa.

Tu sabes quem som (ou isso dis) porque detrás de comochoconto nom há um anonimato (já levo muitos anos identificándome com este alcume), mas eu nom sei quem es tu ( e se crim que poderias ser o sw desfrazado é porque esta pessoas acostuma a usar essas tácticas de "camuflagem")

Eu só invito-te a que me escrevas um correio a camaleon(arroba)causaencantada.org e quedemos para tomar um café e charlar de indymedia e do que se preste. Se fomos compas de luta, nom crio que exista nenguma razom para que nom sigamos a se-lo. Quanto menos da-me uma oportunidade.